سال نو مبارک - تمام سفارش ها از روز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

09107447974 - 66709356021

رویه بازگرداندن کالا

رویه بازگرداندن کالا

فروشگاه اینترنتی جی لایت تمام سعی و تلاش خود را می کند تا محصولی که به دست مشتری می رسد کاملا سالم و مطابق با توضیحات ، مشخصات فنی و عکس های داخل سایت باشد .
1-  تمامی محصولات به غیر از برند Olight و Nitecore برای اطمینان از سالم بودن قبل ارسال از بخش کنترل کیفیتی عبور می کنند و سپس ارسال می شوند.

2- محصولات Olight و Nitecore پس از خروج از خط تولید کارخانه تست کیفیت می شوند و استانداردهای تولید درمورد آن ها اجرا شده است و نیازی به تست مجدد نیست .

قوانین بازگشت کالا
1- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه اطلاع داده شود.

2-  عدم کارکرد درست محصولات : کارشناسان فروشگاه جی لایت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تایید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان فروشگاه ، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است.
3- عدم استفاده و یا علاقه ( در این صورت وجه بازگشتی کالا با توافق طرفین و ارزان تر از مبلغ خریداری خواهد بود ) قابل ذکر است که تمام هزینه های ارسال عهده مشتری است.

4 – در صورتی که محصول خریداری شده شامل گارانتی شود ، کارتن و جعبه اصلی محصولات حتما تا پایان مهلت گارانتی باید نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
تذکر 1 : کالای دست دوم پس گرفته نمی شود ، کالاهای آکبند (شامل سلفون ، وکیوم و … ) شامل این گزینه نمی شوند ، مگر اینکه از حالت آکبند خارج نشده باشند .
تذکر 2 : کالای بدون سلفون مثل بعضی از مدل های باتری پس گرفته نمی شوند ، چرا که از کنترل کیفی کارخانه گذشته اند و ممکن است توسط کاربر با استفاده نادرست مثل اتصال کوتاه ، جریان کشی بالا تحت بار و … آسیب دیده باشد .
تذکر 3 :  تغییرات ، تعمیرات یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاهی که ایرا دارد اعم از الکتریکی یا فیزیکی شامل تعویض کالا نمی شود.

کالا را چگونه ارسال کنیم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با ما در ارتباط باشید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل شارژ ، باتری، دفترچه راهنما به همراه کالای اصلی با بسته مناسب ارسال شود.

هزینه بازگشت کالا به عهده چه کسی هست ؟

هزینه بازگشت کالا با توجه به سیستم ارسال متفاوت است . در مواردی خاص به تشخیص فروشگاه ممکن است کل هزینه بازگشت توسط فروشگاه پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول