ارسال سفارش‌های شهرستان از 17 فروردین سال جدید آغاز می‌شود، اما سفارش‌های تهران تا 28 اسفند از طریق پیک ارسال خواهند شد.

سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

09107447974 - 66709356021

سوالات متداول بعد از خرید

سوالات بعد از خرید

هر فردی بعد از خرید ممکن است یک سری سوالات قبل و بعد تحویل بسته براش پیش بیاد که سعی کردیم در اینجا به آن ها پاسخ بدیم.

1- الان خرید کردم پیامک یا لینک کد رهگیری برامون نیومده !!

ارسال سفارش شما شامل مراحل بسته‌بندی و تحویل به سرویس پستی انتخابی شما (مانند شرکت پست یا تیپاکس) است. در فروشگاه جی لایت، همواره تلاش کرده‌ایم بسته‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده و ارسال کنیم تا رضایت شما را جلب کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که کدهای رهگیری سفارشات 24 ساعت پس از تحویل به سرویس پستی به ترتیب اولویت آماده و از طریق پیامک برای شما ارسال خواهند شد. نیازی به تماس برای دریافت کد رهگیری نیست؛ تیم ما تمام تلاش خود را می‌کند تا این فرآیند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. لطفاً تا زمان دریافت پیامک صبور باشید.

2- سفارش دادم، اما هنوز بسته به دستم نرسیده. چه کاری باید انجام دهم؟

اگر کد رهگیری برای شما پس از 24 ساعت بعد از سفارش پیامک شده ، کافی است به سایت سرویس پستی مربوطه ( پست ، چاپار یا تیپاکس ) مراجعه کنید و از قسمت *ثبت و پیگیری شکایت* درخواست خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید مستقیماً با شرکت سرویس حمل‌ونقل خود تماس بگیرید و از وضعیت بسته خود آگاه شوید. در صورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشد، می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

لطفا برای ثبت شکایت و پیگیری شکایت در سامانه پست لطفا وارد لینک ( https://tracking.post.ir ) شوید و از قسمت پایین صفحه ، سامانه ثبت و پییگری را ثبت وارد شوید.

tracking post glite

 

3 – آداپتور یا کلگی شارژ کجاست ؟

به شما اطمینان می‌دهیم که تمامی محصولاتی که از فروشگاه جی لایت خریداری می‌کنید، بدون هیچ‌گونه تغییر در بسته‌بندی اولیه ارسال می‌شوند، مگر با اطلاع قبلی به شما. ممکن است زمانی شما یک محصول رو خریداری کرده باشید و با رسیدن بسته بدست شما داخل بسته بندی اون مکان قرار گیری آداپتور در نظر گرفته شده باشد اما داخل بسته بندی هیچ آداپتور نباشد. اصلا نگران نباشید چون این آداپتور از طرف کارخانه تولید کننده جهت صرفه جویی و پایین آمدن قیمت کالا داخل بسته بندی قرار داده نشده که این امر به کاهش قیمت محصول کمک می‌کند و مبلغی بابت آداپتور از شما دریافت نشده است. شما کافیست یک آداپتور موبایل که معمولا 5 ولت 1 یا 2 آمپر است برای شارژ محصول خود استفاده کنید.

4 – چراغ قوه رو همین الان تحویل گرفتم روشن نمی شه؟

بعد از تحویل بسته کاملا خونسردی خود را حفظ کنید ! گاهی اوقات پیش می‌آید که مشتری عزیز پس از تحویل محصول ، بلافاصله با فروشگاه تماس می‌گیرد و می‌گوید: الو، محصول من کار نمی‌کند!  اما در بسیاری از این موارد، نکات اولیه استفاده از محصول رعایت نشده است.

نکات اولیه برای استفاده صحیح از محصول

1- حذف پلمپ باتری

برداشتن پلمپ باتری اسمال سان

ابتدا مطمئن شوید پلمپ یا پلاستیک شفاف روی باتری محصول را برداشته باشید. این اشتباه رایج است که باتری با پلمپ در دستگاه قرار داده می‌شود و در نتیجه چراغ قوه روشن نمی‌شود.

2- جهت صحیح باتری

از قرار دادن جهت مثبت و منفی باتری در محصول اطمینان حاصل کنید. در اکثر مواقع و حدود 99 درصد سر مثبت به سر چراغ قوه و سر منفی در انتها قرار می گیرد. مگر در موارد خیلی خاص که این توضیحات داخل سایت و دفترچه راهنما نوشته شده است و اصلا جای نگرانی نیست.

3- سفت کردن درپوش انتهایی

درپوش انتهایی چراغ قوه را تا انتها و کامل سفت کنید تا اتصال برقرار شود.

4- شارژ مجدد:

چراغ قوه یا محصول را با شارژر دیگر 5 ولت 1 یا 2 آمپر مجددا شارژ کنید.

5- بررسی سر چراغ قوه

از سفت و محکم بودن سر یا کله چراغ قوه اطمینان حاصل کنید.

5 – چراغ قوه رو چقدر شارژ کنم ؟

در حال حاضر اکثر محصولات نشانگر میزان شارژ باتری دارند. که این نشانگر ها معمولا با چهار چراغ ال ای دی روی محصول و یا یک ال ای دی در مرکز و در زیر دکمه محصول که با پر بودن باتری به رنگ سبز و با کم بودن میزان باتری به رنگ قرمز در می آید شما را از میزان شارژ باتری آگاه می کند . اگر باتری را داخل محصول گذاشتید و مشاهده کردید چهار چراغ ال ای دی روشن است نیازی به شارژ نیست اما اگر میزان شارژ کم بود محصول را شارژ کنید.

6 -گارانتی داره دیگه ؟

فقط محصولاتی شامل گارانتی می شوند که در کادر گارانتی مدت زمان گارانتی برای آن ها درج شده باشد. در غیر این صورت محصولاتی که گارانتی ندارند قبل ارسال تست شده و به مدت 3 روز بعد از تحویل کالا در صورت هرگونه مشکل پس گرفته خواهند شد.

7 -الان شارژ کنم یا نه ؟

شما بعد از تحویل کالا محصول را روشن کنید در صورتی که محصول خریداری شده نشانگر شارژ داشت و میزان شارژ باتری بر روی 100 درصد قرار داشت نیاز به شارژ نیست ولی اگر میزان شارژ باتری کم بود و یا محصول روشن نمی شد کافیست آن را با یک آداپتور استاندارد معمولا 5 ولت 1 یا 2 آمپر به شارژ بزنید.

8- چقدر شارژ کنم ؟

مدت زمان شارژ اولیه معمولا داخل جدول مشخصات فنی در داخل سایت درج شده ولی برای اکثر محصولات مدت زمان حدوی 6 تا 8 ساعت می باشد.

9 -باتری ها قایل تعویضه ؟

اگر باتری چراغ قوه شما قابل تعویض باشد بله ولی اگر نوع باتری داخلی باشد یک سری محصولات دارای پلمپ بوده اما در یک سری محصولات هم می توانید باز باز کردن پیچ های آن باتری را تعویض کنید.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال شده است.
برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت رایگان شماره گیری کنید"
تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال شده است.
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد