سال نو مبارک - تمام سفارش ها از روز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

09107447974 - 66709356021

گارانتی محصولات

گارانتی محصولات

مشتریان عزیز ،
از شما برای انتخاب محصولات با کیفیت متشکریم !
برای اینکه بتوانیم خدماتی شایسته به شما ارائه دهیم لطفاً شرایط گارانتی زیر را با دقت بخوانید و حتما در طول مدت گارانتی بسته بندی اصلی محصول را نگه داشته و نکات زیر را رعایت فرمایید.
کلیه محصولات Nitecore و Olight عرضه شده در فروشگاه جی لایت طبق قوانین رسمی هر دو شرکت گارانتی خواهند شد. لازم به ذکر است تمامی محصولات این دو شرکت از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.

گارانتی محصول به چه صورت ارائه و ثبت می شود ؟

تمام محصولات دو برند نایتکر و اولایت دارای شماره سریال منحصر به فرد بر روی جعبه بسته بندی یا بدنه محصول می باشند که در هنگام خرید این شماره سریال به اسم خریدار در سیستم فروشگاه ثبت شده و کاملا مراحل گارانتی الکترونیکی می باشد.

اما در صورتی که جنس ارسالی برای شما در طول مدت گارانتی ذکر شده در سایت با مشکل مواجه شد و به درستی کار نکرد  حتما مراحل زیر را دنبال کنید.
1– ابتدا با شماره تماس های فروشگاه تماس گرفته و مشکل محصول خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم شوید.
2 – لطفا به محض آن که متوجه شدید محصول شما دچار مشکل شده است با ما تماس بگیرید و از باز کردن خود سرانه و تعمیر آن حتماً خودداری فرمایید.
3- در صورتی که مشکل شما در مرحله (1) حل نشد. مرحله بعد ارسال محصول به آدرس پستی فروشگاه است. لطفا حتما محصول خود را به همراه بسته بندی اصلی و تمامی لوازم جانبی آن برای ما ارسال نمایید.
نکته اول : لطفا حتما بسته بندی محصول را تا زمان مدت گارانتی سالم نگه دارید و از برداشتن هولوگرام یا برچسبی که بر روی جعبه محصول ، نام و آدرس شرکت بر روی آن درج شده خودداری کنید . در صورت نداشتن این شرایط محصول از گارانتی خاج خواهد شد.
نکته دوم : به هنگام اسال بسته و محصول معیوب حتما آن را در کارتن پستی مناسب قرار داده و کاملا آن را با پلاستیک حباب دار یا روزنامه باطله پر کرده و برای ما ارسال کنید.
نکته سوم : حتما قبل از ارسال محصول معیوب با ما هماهنگی های لازم را انجام داده و سپس بسته را با یکی از روش های ارسالی مثل پست یا تیپاکس برای ما ارسال کنید.
4 – تست و بازرسی محصول شما حدود 3 الی 7 روز کاری زمان می برد. 
در این مرحله بر روی محصول شما ابتدا تست های لازم توسط کارشناسان ما انجام می شود ، و در صورتی که محصول شما با تایید کارشناسان ما و شرکت اصلی شامل شرایط گارانتی شد. محصول شما تعمیر یا تعویض خواهد شد.

لازم به ذکر است اگر آن محصول در فروشگاه موجود باشد محصول جدید از همان مدل جایگزین خواهد شد. اما در صورت موجود نبودن محصول اصلی ، مدل هایی با همان عملکرد و قیمت جایگزین و به شما پیشنهاد داده خواهد شد.
نکته اول : کلیه محصولات در صورتی که دچار مشکل و سوء عملکرد از کارخانه باشد به صورت رایگان ظرف مدت گارانتی درج شده در سایت تعمیر یا تعویض خواهند شد و اگر تاریخ گارانتی گذشته باشد هزینه تعمیر قطعات و لوازم جانبی با شما می باشد.
نکته دوم : در صورتی که محصول شما در طول مدت گارانتی با مشکل مواجه شد و شامل شرایط گارانتی نمی شد. محصول شما توسط تعمیرکاران مجموعه تعمیر خواهد شد و یا در صورت نیاز و تایید شما محصول معیوب برای شرکت اصلی ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید هزینه حمل و نقل و تعمیر محصول از قبل به شما اطلاع داده می شود.
نکته سوم :خریدار گرامی توجه داشته باشید در صورت تعویض کالاهای تولید محدود و رنگ های خاص در فرآیند گارانتی ، کالای جایگزین شده رنگ استاندارد مشکی خواهد بود.

5 – در موراد زیر ضمانت نامه و گارانتی محصول باطل خواهد شد
1- کالا توسط اشخاص غیرمجاز باز و یا تعمیر شده باشند.
2 – کالا به دلیل استفاده نادرست آسیب دیده باشند. (برای مثال نصب قطب معکوس)
3 – کالا در اثر نشت باتری آسیب دیده باشند.

4 و دیگر موارد ذکر شده در دفترچه محصول

6 – دوره های گارانتی محصولات را در جداول زیر مشاهده کنید.

نوع محصول مدت گارانتی
محصولات روشنایی ( بدون باتری داخلی ) 5 سال
محصولات روشنایی ( با باتری داخلی ) 2 سال
سری محصولات نایتکر  NPS Series, NB Series 18 ماه
شارژرها 12 ماه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول